Netwerk en telefooncentrale

In het kader van de uniformiseren van het netwerk binnen de ATS groep, en voortdurende optimalisatie zijn wij nu ook aangesloten op het computernetwerk van de ATS groep in Merelbeke.  Onze communicatie verloopt voortaan via een server te Merelbeke.  Er is hiervoor speciaal glasvezel getrokken om dit mogelijk te maken. Dit maakt het onderhoud van het netwerk eenvoudiger, de controle makkelijker en komt de veiligheid van het netwerk ten goede. Ook is dit kostenbesparend op termijn.
Bovendien zijn we deze week ook overgeschakeld op een nieuwe telefooncentrale, die ook geïntegreerd is in het netwerk van ATS Merelbeke. 
Wij staan nu helemaal klaar met de modernste technologie om onze klanten nog beter van dienst te zijn !  De oproepen worden na de kantooruren doorgeschakeld naar een call center zodat er 24/24 en 7/7 bereikbaarheid is.  Ook spreekt men daar meerdere talen.
Wij excuseren ons voor de mogelijke hinder die u ondervonden zou hebben bij de korte onderbreking tijdens de overschakeling.