Nieuwe regeling permanentiedienst

Door ons steeds aangroeiend cliënteel hebben we beslist om de taak van de permanentie niet meer voor 90% van het jaar op dezelfde schouders te laten rusten, maar deze te verdelen over meerdere deskundige techniekers.  Bovendien is het zo dat sinds we in december een nieuwe telefooncentrale hebben geïnstalleerd, u niet meer op een antwoordapparaat terechtkomt als u ons algemeen nummer vormt (054 317 317).  Tijdens de werkuren komt u nu op de receptie van de ATS Groep terecht, die u dan doorverbindt naar de juiste persoon.  Buiten de werkuren komt u terecht bij een callcenter die u de technieker van wacht zal doorschakelen om u verder te helpen, in geval van urgente zaken.  Andere zaken zullen gemeld worden naar ons algemeen e-mailadres en zullen de volgende werkdag behandeld worden. 

Onze technieker zal tijdens het eerstvolgende onderhoud van uw alarmsysteem op het onderhoudsboekje de nodige verandering doorvoeren (het nummer 0496 26 73 10 dient geschrapt te worden als nummer om na de uren te bellen, enkel 054 317 317 dient als nummer vermeld te staan). Dit is enkel voor de oudere installaties.  Op de elektriciteitskasten en de nieuwere alarminstallaties staat nu al het juiste nummer vermeld.